نقد فیلم های طنز دنیا

چرا Fallout 4 آنطور که فکر می کنید خوب نیست

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۲۱ ب.ظ

بعد از گذشت هفت سال انتظار ، Bethesda سرانجام جانشین Fallout 3 را منتشر کرد ، به درستی با نام Fall Fall 4. شاید شما متوجه شده اید که اکثر بررسی های منتقدین ، ​​بازی را به عنوان بهترین بازی سال ، با تمجید از دامنه ، سبک خود ، تبلیغ می کنند. ، و داستان اما ، اجازه ندهید که نمرات نه و ده ها شما را فریب دهند. بازی بدون نقص نیست. در حقیقت ، چند دلیل وجود دارد که چرا Fallout 4 به اندازه شما فکر نمی کند ...

گرافیک Fallout 3

واقعیت این است که تفاوت چندانی با سلف خود ندارد. بافت ها گل آلود است ، به طور کلی جهان فاقد رنگ است ، و ساختمان های بازیافتی بیشتری از آنچه دوست داریم وجود دارد. مطمئناً ، گرافیک ها به اندازه گذشته مهم نیستند ، و هر بازی لازم نیست که ما را با استفاده از تصاویر برجسته از صندلی هایمان بیرون کند. اما با توجه به سخت افزار جدید جدید ، مسئولیت بزرگی برای فشار آوردن آن سخت افزار به مرزهای خود می آید ، و Fallout 4 به نظر ساده نمی رسد. با همان چشمهای براق و براق پوشانیده شده است که بی روح و بی روح به شخصیت شما خیره می شوند در حالی که با NPC صحبت می کنید ، مو به نظر می رسد که بهم چسبیده است ، و آب بی جان می ماند ، بدون هیچ گونه برآمدگی روی سطح.

بنابراین بسیاری از اشکالات و اشکالات

جای تعجب است که Fallout 4 علی رغم ایرادات و اشکالات بیشمار ، ظاهراً با منتقدین منتقل می شود. شاید به تازگی انتظار داشته باشیم که یک بازی با چنین دامنه چشمگیر وجود داشته باشد که دارای موضوعات جزئی باشد ، اما این بدان معنی نیست که این موضوعات کمتر مورد استفاده قرار نمی گیرند. مشکلات اساسی فریمور مخصوصاً در نسخه Xbox One وجود دارد. همراهان شما غالباً در راه شما هستند و اغلب شما را از ترک اتاقی که تازه وارد آن شده اید باز می دارند. همچنین تعداد زیادی از دشمنان یخ زده AI را پیدا کرده ایم که هنگام نزدیکی به آنها هشدار نمی دهند. از همه معروف تر ، یک جلوه چرمی وجود دارد که به شما امکان می دهد مبلغ نامحدود ارز درون بازی را به شکل کلاه بطری دریافت کنید ، که به نوعی هدف بازی را شکست می دهد.

مکانیک مبارزه با بزرگ نیست

مکانیک اصلی در Fallout 4 تیراندازی است ، اما آنطور که باید احساس رضایت نمی کند. در حقیقت ، دقیقاً مانند گذشته در Fallout 3 احساس می کند: ظروف سرباز یا مسافر غیرقابل اعتماد. مکانیک تیراندازی در بازی دقیق نیست و شما در واقع می توانید دشمن را به صورت بصری شلیک کنید بدون اینکه آنها در بازی ضربه ای بزنند. مطمئناً ، این یک قدم کوچک از تجربه رزم آور بدبختانه Skyrim است ، اما هنوز مطابق آنچه که انتظار داریم در یک بازی نسل بعدی باشد ، نیست.

ساخت و ساز پایه برای همیشه

یکی از ویژگی های جدید حق رای دادن توانایی ساخت پایگاه خود ، ساختن اسلحه و ارتقاء زره پوش و کشف کردن حفاری های شما است. متأسفانه ، زمان و تلاش زیادی لازم است. مانند ، به طور جدی ، زمان و تلاش زیادی. حتی اگر در سفرهای خود مواد مختلفی را که می فهمید و از آن استفاده می کنید انتخاب کنید و آنها را به پایه خود برگردانید ، به سختی قادر به ساختن هر سازه خواهید بود. اگر صرفاً روی ساخت / ارتقاء پایه خود تمرکز کنید ، زمان کمتری برای تلاش اصلی داستان خواهید داشت.

حتی ماموریت های جانبی شما نیز از Quest Side هستند

با بازی هایی که امروزه دارای چنین نقشه های بزرگی و کارهای مختلف زیادی برای انجام دادن هستند ، ایده تکمیل quests واقعاً دلهره آور است. اگر در جستجوی اصلی خود نیستید ، می توانید در این مسیر تلاش های بیشتری برای تکمیل سفر خود داشته باشید ، با کلمات کلیدی مانند "شما باید اکنون بیایید" یا "زمان تمام شده است و ما به کمک شما احتیاج داریم." بنابراین ، شما تلاش اصلی را رها می کنید ، و به سمت سمت تلاش می روید. در راه جستجوی طرف ، انتقال رادیویی دیگری را با صدایی دریافت می کنید که همین موضوع را برای شما تعریف می کند. قبل از این که بدانید ، بیشتر از مأموریت های داستان اصلی اقدام به انجام کارهای جانبی می کنید ، و با این سرعت ، هرگز متوجه نخواهید شد که چگونه این ماجرا باز می شود.

گفتگوها بیشتر از هرچیز جالب هستند

در Fallout 4 یک زن و شوهر از شخصیت های جالب وجود دارد که برجسته ترین آنها قابل اعتماد ربات شما ، کدسورث است. اما گپ زدن با Codsworth تجربه بسیار خوبی نیست ، زیرا چت ها فقط یک بازی اعداد تصادفی هستند. در حقیقت ، گپ ها با تمام شخصیت های Fallout 4 دستخوش نقشی می شوند. به جای اینکه اجازه بازی در نقش خود را غوطه ور کنید ، وظیفه دارید که از طریق گفتگو ، ترکیب صحیحی از گزینه های گفتگو را بر اساس شانس نابینا پیدا کنید.

ماموریت های مانیال

در حال حاضر ، اکثر گیمرها به جستجوی "واگذاری من" رسیده اند که از اولین MMORPG ها بخش عمده ای از بازی های ویدیویی بوده اند. اما ، شما فکر می کنید Fallout 4 می تواند چنین مأموریت های اضطراری را حذف نکرده باشد. بسیاری از quests به شما می گویند که به اینجا بروید ، این کار را بکشید ، هر چیزی را که می افتد ، بگیرید و برای یک مشت کوچک از کلاه های بطری به عنوان پاداش ، وسایل را به آنها بدهید. این سال 2015 است ، و ما با آن نوع از quests انجام می شود.

توصیه شده
بعدی
بزرگترین ناامیدی در Pokemon Go
توسط C. دیوید / 27 ژوئیه 2016 6:37 EST / بروزرسانی شده: 27 ژوئیه 2016 1:38 بعد از ظهر EST

Pokémon Go زندگی است ... حداقل برای میلیون ها بازیکن که از زمان عرضه بسیار موفقیت آمیز آن به بازی موبایل رفته اند. با این حال ، هر نسخه جدید Pokémon با انتظارات زیادی همراه است ، که بسیاری از آنها توسط Go برآورده نشده اند. در حالی که تولیدکنندگان Niantic قصد دارند بیشتر بازی را انجام دهندبعد از گذشت هفت سال انتظار ، Bethesda سرانجام جانشین Fallout 3 را منتشر کرد ، به درستی با نام Fall Fall 4. شاید شما متوجه شده اید که اکثر بررسی های منتقدین ، ​​بازی را به عنوان بهترین بازی سال ، با تمجید از دامنه ، سبک خود ، تبلیغ می کنند. ، و داستان اما ، اجازه ندهید که نمرات نه و ده ها شما را فریب دهند. بازی بدون نقص نیست. در حقیقت ، چند دلیل وجود دارد که چرا Fallout 4 به اندازه شما فکر نمی کند ... گرافیک Fallout 3 واقعیت این است که تفاوت چندانی با سلف خود ندارد. بافت ها گل آلود است ، به طور کلی جهان فاقد رنگ است ، و ساختمان های بازیافتی بیشتری از آنچه دوست داریم وجود دارد. مطمئناً ، گرافیک ها به اندازه گذشته مهم نیستند ، و هر بازی لازم نیست که ما را با استفاده از تصاویر برجسته از صندلی هایمان بیرون کند. اما با توجه به سخت افزار جدید جدید ، مسئولیت بزرگی برای فشار آوردن آن سخت افزار به مرزهای خود می آید ، و Fallout 4 به نظر ساده نمی رسد. با همان چشمهای براق و براق پوشانیده شده است که بی روح و بی روح به شخصیت شما خیره می شوند در حالی که با NPC صحبت می کنید ، مو به نظر می رسد که بهم چسبیده است ، و آب بی جان می ماند ، بدون هیچ گونه برآمدگی روی سطح. بنابراین بسیاری از اشکالات و اشکالات جای تعجب است که Fallout 4 علی رغم ایرادات و اشکالات بیشمار ، ظاهراً با منتقدین منتقل می شود. شاید به تازگی انتظار داشته باشیم که یک بازی با چنین دامنه چشمگیر وجود داشته باشد که دارای موضوعات جزئی باشد ، اما این بدان معنی نیست که این موضوعات کمتر مورد استفاده قرار نمی گیرند. مشکلات اساسی فریمور مخصوصاً در نسخه Xbox One وجود دارد. همراهان شما غالباً در راه شما هستند و اغلب شما را از ترک اتاقی که تازه وارد آن شده اید باز می دارند. همچنین تعداد زیادی از دشمنان یخ زده AI را پیدا کرده ایم که هنگام نزدیکی به آنها هشدار نمی دهند. از همه معروف تر ، یک جلوه چرمی وجود دارد که به شما امکان می دهد مبلغ نامحدود ارز درون بازی را به شکل کلاه بطری دریافت کنید ، که به نوعی هدف بازی را شکست می دهد. مکانیک مبارزه با بزرگ نیست مکانیک اصلی در Fallout 4 تیراندازی است ، اما آنطور که باید احساس رضایت نمی کند. در حقیقت ، دقیقاً مانند گذشته در Fallout 3 احساس می کند: ظروف سرباز یا مسافر غیرقابل اعتماد. مکانیک تیراندازی در بازی دقیق نیست و شما در واقع می توانید دشمن را به صورت بصری شلیک کنید بدون اینکه آنها در بازی ضربه ای بزنند. مطمئناً ، این یک قدم کوچک از تجربه رزم آور بدبختانه Skyrim است ، اما هنوز مطابق آنچه که انتظار داریم در یک بازی نسل بعدی باشد ، نیست. ساخت و ساز پایه برای همیشه یکی از ویژگی های جدید حق رای دادن توانایی ساخت پایگاه خود ، ساختن اسلحه و ارتقاء زره پوش و کشف کردن حفاری های شما است. متأسفانه ، زمان و تلاش زیادی لازم است. مانند ، به طور جدی ، زمان و تلاش زیادی. حتی اگر در سفرهای خود مواد مختلفی را که می فهمید و از آن استفاده می کنید انتخاب کنید و آنها را به پایه خود برگردانید ، به سختی قادر به ساختن هر سازه خواهید بود. اگر صرفاً روی ساخت / ارتقاء پایه خود تمرکز کنید ، زمان کمتری برای تلاش اصلی داستان خواهید داشت. حتی ماموریت های جانبی شما نیز از Quest Side هستند با بازی هایی که امروزه دارای چنین نقشه های بزرگی و کارهای مختلف زیادی برای انجام دادن هستند ، ایده تکمیل quests واقعاً دلهره آور است. اگر در جستجوی اصلی خود نیستید ، می توانید در این مسیر تلاش های بیشتری برای تکمیل سفر خود داشته باشید ، با کلمات کلیدی مانند "شما باید اکنون بیایید" یا "زمان تمام شده است و ما به کمک شما احتیاج داریم." بنابراین ، شما تلاش اصلی را رها می کنید ، و به سمت سمت تلاش می روید. در راه جستجوی طرف ، انتقال رادیویی دیگری را با صدایی دریافت می کنید که همین موضوع را برای شما تعریف می کند. قبل از این که بدانید ، بیشتر از مأموریت های داستان اصلی اقدام به انجام کارهای جانبی می کنید ، و با این سرعت ، هرگز متوجه نخواهید شد که چگونه این ماجرا باز می شود. گفتگوها بیشتر از هرچیز جالب هستند در Fallout 4 یک زن و شوهر از شخصیت های جالب وجود دارد که برجسته ترین آنها قابل اعتماد ربات شما ، کدسورث است. اما گپ زدن با Codsworth تجربه بسیار خوبی نیست ، زیرا چت ها فقط یک بازی اعداد تصادفی هستند. در حقیقت ، گپ ها با تمام شخصیت های Fallout 4 دستخوش نقشی می شوند. به جای اینکه اجازه بازی در نقش خود را غوطه ور کنید ، وظیفه دارید که از طریق گفتگو ، ترکیب صحیحی از گزینه های گفتگو را بر اساس شانس نابینا پیدا کنید. ماموریت های مانیال در حال حاضر ، اکثر گیمرها به جستجوی "واگذاری من" رسیده اند که از اولین MMORPG ها بخش عمده ای از بازی های ویدیویی بوده اند. اما ، شما فکر می کنید Fallout 4 می تواند چنین مأموریت های اضطراری را حذف نکرده باشد. بسیاری از quests به شما می گویند که به اینجا بروید ، این کار را بکشید ، هر چیزی را که می افتد ، بگیرید و برای یک مشت کوچک از کلاه های بطری به عنوان پاداش ، وسایل را به آنها بدهید. این سال 2015 است ، و ما با آن نوع از quests انجام می شود. توصیه شده بعدی بزرگترین ناامیدی در Pokemon Go توسط C. دیوید / 27 ژوئیه 2016 6:37 EST / بروزرسانی شده: 27 ژوئیه 2016 1:38 بعد از ظهر EST Pokémon Go زندگی است ... حداقل برای میلیون ها بازیکن که از زمان عرضه بسیار موفقیت آمیز آن به بازی موبایل رفته اند. با این حال ، هر نسخه جدید Pokémon با انتظارات زیادی همراه است ، که بسیاری از آنها توسط Go برآورده نشده اند. در حالی که تولیدکنندگان Niantic قصد دارند بیشتر بازی را انجام دهند...

هنوز به تمام دنیا اگر هیچ کدام از تلفنهایشان نتوانند وارد برنامه شوند ، چگونه می توان تیم Mystic را به ورزشگاه محلی رساند؟

هکمون

مانند هر برنامه رقابتی ، در حال حاضر کلاهبرداران در آنجا وجود دارند. در طی روزهای انتشار ، یافتن پرونده هایی که به بازیکنان کمک می کردند ارز بی پایان داشته باشند ، Pokemon خود را بدون هیچ گونه تلاش و مرتب سازی بروند و بدون ترک حمام خود به سالن های محلی مراجعه کنند ، آسان بود. می توان امیدوار بود که درس اخلاقی بی پایان Pokémon به نوعی به اصول اخلاقی Pokémon Go ادامه یابد ، اما تا زمانی که افرادی وجود داشته باشند که نمی توانند به درستی بازی را بدرستی انجام دهند ، همیشه این ناامیدی وجود خواهد داشت و بی اعتمادی

Nintendon't

اگرچه Pokémon مترادف با Nintendo است ، Pokémon Go فقط مانند یک بازی واقعی Nintendo احساس نمی کند. جذابیت و طنز که نمایانگر نینتندو است ، از بین نمی رود ، جایگزین یک رابط خسته کننده ، شخصیت های سه بعدی مسدود و محدود ، و اشکالاتی که Nintendo معمولاً هرگز نمی توانست آن را به یک محصول نهایی تبدیل کند - و ما فقط در مورد Parasects صحبت نمی کنیم. Pokémon Go به جای گذر از دنیای مجازی که در آن می توانید تصور کنید که Brock و Misty در حال کنار هم قرار گرفتن هستند ، هرگز به آن مرحله از زیبایی فراخورده ای که در ابتدا وعده داده شده بود ، نمی رسد. نه ، این VR نیست ، اما AR Niantic هنوز هم احساس کمبود آن می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
حسین میرخانی