نقد فیلم های طنز دنیا

لوکی - بهار 2021

چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۰۱ ب.ظ

هنگامی که برای اولین بار در اواخر سال 2018 اعلام شد که Marvel Studios می خواهد چندین سری محدود را برای سرویس جریان streaming Dsiney + بسازد ، طولی نکشید که در اولین مورد از آنها تأیید کنید: نمایش درمورد Loki ، که شاهد بازگشت تام هیدلستون به یک بار دیگر خدای ترفند محبوب را به تصویر بکشید. در حالی که جزئیات نقشه کمیاب است ، Hiddleston در پانل Marvel Studios در San Diego Comic-Con ظاهر شد تا نسخه بهاری 2021 را برای Loki تأیید کند ، و اظهار داشت که این سریال به سؤالات طرفداران پاسخ خواهد داد که Loki عصر انتقام جویان با کجا رفتند؟ ناپدید می شوند در حین زمان Endgame.

البته این شخصیت در سکانس افتتاحیه وحشیانه Avengers: Infinity War با پایان گرمی در دست تانوس روبرو شد و انتظار می رود که مرگ وی این بار واقعاً طول بکشد. طبق گفته های هالیوود ریپورتر ، این سریال از لوکی دنبال خواهد شد زیرا او "در طول تاریخ بشریت به عنوان یک تأثیرگذار بعید در وقایع تاریخی" ظاهر می شود ، "دقیقاً مانند یک سفر کمتر با دوستانه ، فارست گامپ. این پروژه یک برنامه نویس را به دست آورده است که باید راه خود را در مورد این نوع مواد بداند: مایکل والدرون ، که به عنوان نویسنده در بزرگسالان Swim's Rick و Morty کار کرده است و علاوه بر نوشتن خلبان ، به عنوان خالق و تهیه کننده اجر نیز شناخته خواهد شد. این یک فرضیه الهام بخش و یک انتخاب خلاقانه است ، اما بیایید با آن روبرو شویم: دیزنی + ما را در "تام هیدلستون به عنوان لوکی باز خواهد گشت".

دکتر عجیب در Multiverse of Madness - 7 مه 2021
تصویر تبلیغاتی دکتر عجیب

دکتر Strange 2016 اولین نگاه MCU به Multiverse را به ما نشان داد ، بنابراین فقط انتظار می رود که دنباله - که از قبل از انتشار اولین فیلم در آثار موجود بوده است - باید بیشتر به بررسی این مفهوم بپردازد. اما این بار اطراف ، به نظر می رسد که عبور از چندین واقعیت متناوب ، نقش اصلی را در اختیار دارد ، همانطور که از عنوان تلنگر مشهود است ، که در San Diego Comic-Con 2019 فاش شد: Doctor Strange in the Multiverse of Madness.

اسکات درریکسون ، کارگردان بازگشت ، پیش از این بیشتر در خانه ژانر ترسناک بود و از این کار دست و پنجه نرم می کرد که مانند "Exorcism of Emily Rose" و "Sinister" عمل می کرد. برای ماجراهای بیشتر Mister Doctor ، دریکسون قول داده است که او "اولین فیلم ترسناک MCU" را ارائه می دهد ، که به نظر می رسد یک چشم انداز شگفت انگیز است. اما صبر کنید ، چیزهای بیشتری وجود دارد: طرفداران SDCC همچنین با این اعلامیه که این فیلم الیزابت اولسن را به عنوان واندا ماکسیموف / اسکارلت جادوگر ، به همراه قدرت های خطرناک و خطرناک واقعیتش ، به الیزابت اولسن تبدیل می شود ، برخورد کردند. همچنین مشخص شد که این فیلم مستقیماً به نقشه سریال های آینده دیزنی + WandaVision گره خورده است ، که در آن خواهد دید که اولسن در این فیلم با همراهی پل بتتان به عنوان ویژن ، دوباره بازی می کند که در پایان Avengers: Infinity War با یک پایان صمیمی روبرو شد. انتظار داشتیم تیم های بعدی تیمی در امتداد جفت شدن Thor / Hulk در Thor: Ragnarok برای فاز 4 شاهد باشیم و باید بگوییم که این یکی کاملاً غیر منتظره بود - و به طرز حیرت انگیزی الهام گرفت.

چه می شود اگر؟ - تابستان 2021
شخصیت های MCU

در اینجا پروژه ای وجود دارد که انواع زنگ های نوستالژی را برای خوانندگان طولانی مدت کمیک های Marvel زنگ خواهد زد. چه می شود اگر؟ مجموعه ای از گلچین های جایگزین جهان است که از سال 1977 در قالب های مختلفی اجرا شده است و به بررسی چگونگی وقوع وقایع در صورت وقوع لحظه های مهم در زمان بندی اصلی مارول متفاوت می پردازد. این به خوانندگان این امکان را می داد که سناریوها را هر دو جذاب بدانند (اگر Spider-Man به Fantastic Four ملحق شود؟ چه می شود اگر گوئن استیسی زندگی می کرد؟) و غیرقابل تصور (اگر Wolverine هالک را کشت؟ چه می شود اگر دکتر Strange یک شاگرد Dormammu باشد؟) ، و این چه کاری را برای کمیک ها انجام داد ، سری انیمیشن دیزنی + چه می شود؟ قصد دارد برای MCU انجام دهد.

مانند همتای کمیک خود ، چه می شود؟ یک قالب گلچینی خواهد داشت که هر قسمت یک لحظه خاص در جدول زمانی MCU را نشان می دهد. ما می دانیم که شما در حال فکر کردن هستید - چه می شود اگر استار-لرد لحظه دقیق اشتباه را برای تانوس سرخ انتخاب نکرد؟ از قبل می توانیم به شما بگوییم: جنگ بینهایت بسیار کوتاهتر و تراژدیک تر بود.

فقط یک فرضیه یک قسمت ، اقتباسی مستقیم از طنزها ، تأیید شده است: "اگر لوکی چکش ثور را پیدا کرده بود ، چه می شد؟" به غیر از این ، ما باید صبر کنیم تا ببینیم این سفر انیمیشن چه عجیب و غریبی برای ما خواهد داشت. ما در پانل Comic-Con مارول 2019 نکات مشخصی را به دست آوردیم ، که نه تنها تاریخ تابستان 2021 را برای این نمایش تعیین می کرد ، بلکه یک خط چشمگیر از استعدادهای MCU را نشان می داد که صدایشان را جلب می کرد. آنها در نقش اصلی Uatu the Watcher توسط جفری رایت عضو خواهند شد - احتمالاً یک میزبان شبیه راد سرلینگ برای گمانه زنی های مختلف گوناگون گلچین.

دنباله بدون عنوان Spider-Man - 16 ژوئیه 2021
Spider-Man: تصویر تبلیغاتی به دور از خانه

به مدت بیش از یک ماه در تابستان سال 2019 ، طرفداران Spider-Man با خشنود بودن از این خبر خبر دادند که مذاکرات بین دیزنی و سونی پیکچرز برای تمدید توافق حضانت مشترک خود بر سر اسپایدرمن خراب شده است. به نظر می رسد که قوسهایی که کوین فیگ و کمپانی با دقت از آن برای ساختن دیوار خزنده استفاده می کردند ، در جوانه جمع می شوند و Spider-Man: Far From Home is ol 'web-hea

ظاهر نهایی MCU اما پس از آن ، در اواخر ماه سپتامبر ، این خبر شایع شد که این دو استودیو به طرز غیرقابل تصمیمی تصمیم به بازی خوب گرفتند.

توافق جدیدی حاصل شد که به Marvel Studios اجازه می دهد حداقل یک فیلم Spider-Man را تولید کند و همچنین این شخصیت را در یک تصویر Marvel Studios اضافی که هنوز کشف نشده است ، به نمایش بگذارد. این همه چیز نیست: پس از این توافق اظهارات بسیار جالبی داشت که به نظر می رسید دلالت Spider-Man تام هلند را به MCU محدود نمی کند: "[Spider-Man] اتفاق می افتد که تنها قهرمان ابرقدرت است. پادشاه گیک گفت که "برای عبور از جهان های سینمایی ، بنابراین سونی همچنان به توسعه آیه Spidey خود می پردازد ، شما هرگز نمی دانید که آینده ممکن است چه چیزی را شگفت زده کند."

گمانه زنی شده است که فیلم سوم Spider-Man مارول در اصل برای نوشتن دیوار خزنده از MCU در آماده سازی برای انتقال به Spider-Verse سونی استفاده خواهد شد ، اما برنامه واقعی ممکن است خیلی ساده نباشد. حالا که نرده های بین دو استودیو اصلاح شده اند ، باید منتظر بمانیم که ببینیم آینده سینمایی پیتر پارکر چطور از بین می رود.

هاوکی - پاییز 2021
جرمی رنر در نقش هاوکی

دور دسته اول سریال های محدود + Disney + Hawkeye خواهد بود که در آن جرمی رنر از نقش وی در بازی کماندار Avenging استفاده می کند. لوگوی این سریال - که به شدت از آن استفاده می شود که در مورد کمیک های اخیرا مورد قبول شخصیت اجرا شده از مت فراکسیون و دیوید آجا الهام گرفته شده بود - روی جمع طنز-سن دیگو افتاد. همراه با فاش شد تأیید شایعه دیرینه: این سریال شاهد حضور اولین فیلم کیت بیشوپ ، یک پیشکسوت جوان خواهد بود که سرانجام مانتوهای هاوکی را در کمیک ها می گیرد.

این سریال تأیید شده است که پس از وقایع Avengers: Endgame اتفاق می افتد ، بنابراین احتمالاً Clint Barton را با دنیایی تنظیم می کنید که خانواده محبوب او از گرد و غبار در Decimation برگشته اند و متحد قابل اعتماد وی Natasha Romanoff دیگر نیست. ، خودش را فدا کرد تا ماموریت انتقام جویان در Endgame را بیشتر کند. در حالی که هیچ جزئیات طرح اعلام نشده بود ، رنر یک نکته کوچک را با جمعیت کمیک-کن به اشتراک گذاشت ، که نشان می دهد که مربیگری بارتون برای اسقف خواهد بود داستان اصلی سریال ، با یک چله گفت: "من به دیگران یاد می دهم که چگونه باشند. یک ابرقهرمان بدون ابرقدرت. " هواداران مدتی است که برای این خط داستانی دست به دست هم می زنند تا مدتی به روی پرده سینما برود ، اما باید کمی بیشتر صبر کنند تا این واقعیت به نتیجه برسد: هاوکی قرار است در پاییز سال 2021 در دیزنی + شروع کند.

ثور: عشق و رعد و برق - 5 نوامبر 2021
ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر و کریس همسورث به عنوان ثور بازی می کنند

با توجه به قوس شخصیت خارق العاده او در طی چند حضور اخیرش - اوج گرفتن تصمیم وی برای پیوستن به Guardians of Galaxy در پایان Avengers: Endgame - حدس و گمان مدتی بالا رفته بود که Thor اولین Avenger خواهد بود که خودش یک چهارم شد. فیلم انفرادی. در ژوئیه 2019 تأیید شد که این اتفاق افتاده است ، با بازگشت Thor: Ragnarok ، Taika Waititi به کارگردانی - اما در طنز ماه سن دیگو در آن ماه ، جزئیات بیشتری اعلام شد که افراد حاضر در آن را شوکه کرد.

به طور خاص ، تلنگر ، اکنون به طور رسمی با عنوان Thor: Love and Thunder ، شاهد بازگشت جین فاستر ناتالی پورتمن خواهد بود که با برداشتن مژولنیر ، در گام های کمیک بوک های اخیر شخصیت خود را دنبال می کند تا خودش شود. تسا تامپسون نیز به عنوان والکیری باز خواهد گشت ، و کوین فیگ تأیید کرده است که این بار ، به طور صریح مشخص می شود که شخصیت دوجنسگراست ، اولین بار برای یک شخصیت اصلی در یک فیلم MCU. این ، به همراه عنوان تلنگر ، باعث شده است که عده ای گمان کنند که خدای تندر فقط می تواند خودش را در یک مثلث عاشقانه پیچیده پیدا کند - یک زن که شامل دو زن می شود که به اندازه او قدرتمند هستند و چه کسی می تواند اثبات شود بیش از آنچه در او هستند به یکدیگر علاقه مند هستند. تا کنون ، بسیار جذاب ، اما فقط یک سؤال داریم: آیا این یک مجاهد با نام تجاری جدید است ، یا همان کاپیتان آمریکایی که در سال 2013 در Avengers: Endgame بازگشت؟

پلنگ سیاه 2 - 6 مه 2022
Chadwick Boseman Getty Images

Black Panther 2 به طور رسمی در نسخه D23 برای انتشار در ماه مه 2022 تأیید شد - دقیقاً جای تعجب ندارد ، زیرا اصلی تبدیل به یکی از پرمخاطب ترین فیلم ها در همه زمان ها شد و مارول برای اولین بار در مورد اسکار جدی در نظر گرفت و سه برنده شد برای نمره اصلی خود ، طراحی لباس و طراحی تولید. نه تنها دنباله رسماً اتفاق می افتد ، بلکه فیگ به Entertainment Weekly نیز فاش کرد که این مفهوم در حال حاضر به خوبی جمع می شود: "ما کاملاً این کار را خواهیم کرد. یکی از سرگرمی های مورد علاقه در استودیوی Marvel در قسمت اول قرار دارد و در حال صحبت و آرزو است آنچه در بخش دوم انجام می دادیم. همانطور که اولین پلنگ سیاه را جمع می کردیم ، بسیاری از گفتگوها وجود داشته است. ما ایده هایی داریم و یک جهت کاملاً محکم در مورد مکان مورد نظر ما وجود دارد. "

نویسنده / کارگردان Ryan Ryan Coogler رسما در هیئت مدیره است ، و اگرچه هیچ چیزی تأیید نشده است ، انتظار می رود که بازیگران اصلی - از جمله Chadwick Bosema

n ، لوپیتا Nyong'O و دانایی گوریرا - به او خواهند پیوست. حتی شایعه شده است که اریک کیملونگ ، مایکل بی. جردن می تواند با وجود اینکه در شرایطی که در پایان بلان پلنگ باقی بماند ، هیچ شرایطی را برای انجام این کار ندارد ، بازگشت. با توجه به مگابایک های آن فیلم ، ما به احتمال زیاد می خواهیم جزئیات دیگری در مورد این دنباله بسیار پیش بینی شده زودتر از موعد دریافت کنیم.

ماه نایت - TBA
کمیک های ماه نایت مارول

طرفداران مارول سالها منتظر بودند و سرانجام این اتفاق می افتد: مارک اسپکتور با نام مستعار ماه نایت ، با حضور در سریال های بعدی Disney + محدود ، همانطور که در آگوست 2019 در نمایشگاه D23 دیزنی اعلام شد ، وقت خود را در کانون توجه قرار می دهد. امیدواری کرده بود که در زمان همکاری ناپیوسته استریمر با مارول ، وقت خود را برای درخشش با سریال های Netflix خودش به دست بیاورد ، ضرب المثل قدیمی "چیزهای خوب برای کسانی که منتظر هستند" می آید قطعاً در اینجا صدق می کند. سریال دیزنی + مانند همه پیشنهادهای مارول ، توسط شعبه فیلمهای مارول استودیو تولید می شود ، نه اینکه از تلویزیون مارول استفاده کند.

مارک اسپکتور دریانورد و مزدور سابق است که در حالی که در یک مأموریت مخفی در مصر ، تقریباً کشته شده است - اما از خدای مصری Khonshu رها شده است ، در ازای آنکه اسپکتور تبدیل به نماد عدالت خاکی خود شود. به نظر برخی پاسخ مارول به بتمن است ، یک جنبه مشخص از شخصیت وجود دارد که او را از Dark Knight Dark جدا می کند: مبارزه او با (و اتکا عجیب به او) اختلال هویت متمایز. مون نایت تعدادی از شخصیت های متعدد خود را برای کمک به وی در فعالیت های مبارزه با جرم و جنایت به کار می برد ، و اجرای کمیک های اخیر حتی نشان داده است که قدرت های او به هیچ وجه از هیچ خدایی مصر باستان سرچشمه نمی گیرد - که در واقع همه آنها هستند. سرش.

هیچ تاریخ انتشار اعلام نشده است ، اما پیش بینی نمی شود که ماه نایت قبل از سال 2022 هر زمان دیگری را آغاز کند.

خانم مارول - TBA
کمیک های خانم مارول مارول

اولین ابرقهرمان مسلمان مارول نیز در دیزنی + مورد توجه و توجه قرار خواهد گرفت ، همانطور که در D23 مشخص شد که کمالا خان ، خانم. مارول ، ستاره سریال محدود خودش خواهد بود. البته در حال حاضر جزئیات بسیار کمی در دسترس است ، اما این باعث هیجان طرفداران نمی شود ، که از شوخ طبعی شخصیت و قدرت بی نظیری که از زمان معرفی وی در صفحات طنزهای مارول در سال 2013 برخوردار بوده اند ، لذت بخش است.

خان کاملاً غیر انسانی است ، و در حالی که در طول پیدایش Terongenesis در پیله خود مشروب شده بود ، تصویری از سه قهرمان مورد علاقه خود یعنی کاپیتان آمریکا ، مرد آهنین و بت او ، کاپیتان مارول را تجربه کرد و او را ترغیب کرد تا تمام توان خود را بسازد. پس از ظهور ، فهمید که با نسخه ای از لباس کارول Danvers به ​​او هدیه داده شده است - و او نیز گفته بود ، بسیار بدخیم شده است. کان قادر به تغییر شکل خود در تقریباً هر روشی است که می خواهد ، و همچنین توانایی جالبی در به اشتراک گذاشتن توده خود با نسخه های مختلف از خودش در طول زمان دارد.

G. Willow Wilson ، خالق این شخصیت با اظهار نظر در مورد اعلام سریال ، به Polygon گفت: "او از قدرت بسیار کمیک بوک برخوردار است. خدا آنها را بیامرزد که تلاش می کنند تا این کار را برای زندگی عملی انجام دهند ؛ من نمی دانم که چگونه این کار به روشی عملی خواهد شد که واقعاً خزنده به نظر نمی رسد. " ما در مورد شما نمی دانیم ، اما این اظهارات فقط باعث می شود خانم مارول هیجان زده شود ، که انتظار می رود برخی اوقات در سال 2022 یا 2023 اتفاق بیفتد.

او هالک - TBA
او-هالک مارول کمیک

سومین طرفداران سری اعلانات محدود دیزنی + محدود که در D23 با آنها برخورد شده اند ، ممکن است به نظر بیاد عجیب ترین پیشنهاد مارول: او-هالک ، بر اساس شخصیتی است که برای اولین بار در سال 1980 در کمیک ها معرفی شد. وی توسط تنها یک مأمور حمل ven انتقام جویانه ، انتقال خون را از تنها بازی موجود دریافت کرد: پسر عموی وی ، بروس بانر. خون تحت تابش اشعه گاما تأثیر قابل پیش بینی ای دارد ، اما Walters برخلاف اکثر تصورات بنر ، شخصیت و عقل وکالت خود را حفظ می کند.

در تالارهای طنز اخیر ، والترز مشاهده کرده است که حتی در طول فعالیت های خود به عنوان وکیل ، همچنان در حالت هالک باقی بماند ، بدین معنی که او ممکن است اولین هویت MCU باشد که دارای عناصر درام قانونی است. اما جنبه دیگری ، حتی جالب تر از شخصیت نیز وجود دارد که ما صمیمانه امیدواریم که Marvel Studios در تصویرگری از زندگی خود از آن بهره ببرد: دقیقاً مانند محبوب مرسی با یک Dead Deadpool ، والترز معروف است که دیوارهای چهارم را زود و اغلب می شکند. نشان دادن سطح آگاهی از اینکه او یک شخصیت داستانی است.

هیچ کس تاکنون MCU را به عدم آگاهی کافی متهم نکرده است ، اما گرایش والترز به عقب نشینی و اظهار نظر در مورد پوچی این همه یک عنصر خنده دار و خوش آمدید خواهد بود - و از آنجا که به شدت دلالت دارد شخصیت های معرفی شده در سریال Disney + در واقع از این فیلم عبور خواهد کرد تا در فیلم ها حضور پیدا کند ، احتمال مشخصی وجود دارد که یک روز ، والترز و ددپول بتوانند برای یک ماجراجویی دیوانه وار هیستریک ، دیوار چهارم تیمی کنند.

نگهبانان Galaxy Vol. 3 - TBA
جیمز گان گتی ایماژ

آن را Gunn-troversy بزرگ سال 2018 بنامید. در ژوئیه همان سال ، این خبر به هم خورد

n ، لوپیتا Nyong'O و دانایی گوریرا - به او خواهند پیوست. حتی شایعه شده است که اریک کیملونگ ، مایکل بی. جردن می تواند با وجود اینکه در شرایطی که در پایان بلان پلنگ باقی بماند ، هیچ شرایطی را برای انجام این کار ندارد ، بازگشت. با توجه به مگابایک های آن فیلم ، ما به احتمال زیاد می خواهیم جزئیات دیگری در مورد این دنباله بسیار پیش بینی شده زودتر از موعد دریافت کنیم.

ماه نایت - TBA
کمیک های ماه نایت مارول

طرفداران مارول سالها منتظر بودند و سرانجام این اتفاق می افتد: مارک اسپکتور با نام مستعار ماه نایت ، با حضور در سریال های بعدی Disney + محدود ، همانطور که در آگوست 2019 در نمایشگاه D23 دیزنی اعلام شد ، وقت خود را در کانون توجه قرار می دهد. امیدواری کرده بود که در زمان همکاری ناپیوسته استریمر با مارول ، وقت خود را برای درخشش با سریال های Netflix خودش به دست بیاورد ، ضرب المثل قدیمی "چیزهای خوب برای کسانی که منتظر هستند" می آید قطعاً در اینجا صدق می کند. سریال دیزنی + مانند همه پیشنهادهای مارول ، توسط شعبه فیلمهای مارول استودیو تولید می شود ، نه اینکه از تلویزیون مارول استفاده کند.

مارک اسپکتور دریانورد و مزدور سابق است که در حالی که در یک مأموریت مخفی در مصر ، تقریباً کشته شده است - اما از خدای مصری Khonshu رها شده است ، در ازای آنکه اسپکتور تبدیل به نماد عدالت خاکی خود شود. به نظر برخی پاسخ مارول به بتمن است ، یک جنبه مشخص از شخصیت وجود دارد که او را از Dark Knight Dark جدا می کند: مبارزه او با (و اتکا عجیب به او) اختلال هویت متمایز. مون نایت تعدادی از شخصیت های متعدد خود را برای کمک به وی در فعالیت های مبارزه با جرم و جنایت به کار می برد ، و اجرای کمیک های اخیر حتی نشان داده است که قدرت های او به هیچ وجه از هیچ خدایی مصر باستان سرچشمه نمی گیرد - که در واقع همه آنها هستند. سرش.

هیچ تاریخ انتشار اعلام نشده است ، اما پیش بینی نمی شود که ماه نایت قبل از سال 2022 هر زمان دیگری را آغاز کند.

خانم مارول - TBA
کمیک های خانم مارول مارول

اولین ابرقهرمان مسلمان مارول نیز در دیزنی + مورد توجه و توجه قرار خواهد گرفت ، همانطور که در D23 مشخص شد که کمالا خان ، خانم. مارول ، ستاره سریال محدود خودش خواهد بود. البته در حال حاضر جزئیات بسیار کمی در دسترس است ، اما این باعث هیجان طرفداران نمی شود ، که از شوخ طبعی شخصیت و قدرت بی نظیری که از زمان معرفی وی در صفحات طنزهای مارول در سال 2013 برخوردار بوده اند ، لذت بخش است.

خان کاملاً غیر انسانی است ، و در حالی که در طول پیدایش Terongenesis در پیله خود مشروب شده بود ، تصویری از سه قهرمان مورد علاقه خود یعنی کاپیتان آمریکا ، مرد آهنین و بت او ، کاپیتان مارول را تجربه کرد و او را ترغیب کرد تا تمام توان خود را بسازد. پس از ظهور ، فهمید که با نسخه ای از لباس کارول Danvers به ​​او هدیه داده شده است - و او نیز گفته بود ، بسیار بدخیم شده است. کان قادر به تغییر شکل خود در تقریباً هر روشی است که می خواهد ، و همچنین توانایی جالبی در به اشتراک گذاشتن توده خود با نسخه های مختلف از خودش در طول زمان دارد.

G. Willow Wilson ، خالق این شخصیت با اظهار نظر در مورد اعلام سریال ، به Polygon گفت: "او از قدرت بسیار کمیک بوک برخوردار است. خدا آنها را بیامرزد که تلاش می کنند تا این کار را برای زندگی عملی انجام دهند ؛ من نمی دانم که چگونه این کار به روشی عملی خواهد شد که واقعاً خزنده به نظر نمی رسد. " ما در مورد شما نمی دانیم ، اما این اظهارات فقط باعث می شود خانم مارول هیجان زده شود ، که انتظار می رود برخی اوقات در سال 2022 یا 2023 اتفاق بیفتد.

او هالک - TBA
او-هالک مارول کمیک

سومین طرفداران سری اعلانات محدود دیزنی + محدود که در D23 با آنها برخورد شده اند ، ممکن است به نظر بیاد عجیب ترین پیشنهاد مارول: او-هالک ، بر اساس شخصیتی است که برای اولین بار در سال 1980 در کمیک ها معرفی شد. وی توسط تنها یک مأمور حمل ven انتقام جویانه ، انتقال خون را از تنها بازی موجود دریافت کرد: پسر عموی وی ، بروس بانر. خون تحت تابش اشعه گاما تأثیر قابل پیش بینی ای دارد ، اما Walters برخلاف اکثر تصورات بنر ، شخصیت و عقل وکالت خود را حفظ می کند.

در تالارهای طنز اخیر ، والترز مشاهده کرده است که حتی در طول فعالیت های خود به عنوان وکیل ، همچنان در حالت هالک باقی بماند ، بدین معنی که او ممکن است اولین هویت MCU باشد که دارای عناصر درام قانونی است. اما جنبه دیگری ، حتی جالب تر از شخصیت نیز وجود دارد که ما صمیمانه امیدواریم که Marvel Studios در تصویرگری از زندگی خود از آن بهره ببرد: دقیقاً مانند محبوب مرسی با یک Dead Deadpool ، والترز معروف است که دیوارهای چهارم را زود و اغلب می شکند. نشان دادن سطح آگاهی از اینکه او یک شخصیت داستانی است.

هیچ کس تاکنون MCU را به عدم آگاهی کافی متهم نکرده است ، اما گرایش والترز به عقب نشینی و اظهار نظر در مورد پوچی این همه یک عنصر خنده دار و خوش آمدید خواهد بود - و از آنجا که به شدت دلالت دارد شخصیت های معرفی شده در سریال Disney + در واقع از این فیلم عبور خواهد کرد تا در فیلم ها حضور پیدا کند ، احتمال مشخصی وجود دارد که یک روز ، والترز و ددپول بتوانند برای یک ماجراجویی دیوانه وار هیستریک ، دیوار چهارم تیمی کنند.

نگهبانان Galaxy Vol. 3 - TBA
جیمز گان گتی ایماژ

آن را Gunn-troversy بزرگ سال 2018 بنامید. در ژوئیه همان سال ، این خبر به هم خورد

جیمز گون ، نویسنده و کارگردان محبوب Guardians of the Galaxy franchise ، از سری سوم بیش از یک سری توییتهای بسیار قدیمی (و مسلماً بسیار نامناسب) که توسط تندروهای محافظه کار حفر شده بود ، رها شد. هواداران نگهبان (لازم به ذکر است که کل بازیگران ، که همه آنها با نامه سرگشاده از کارگردان امضا نکردند) دست به آغوش کشیدند - اما یک آستر نقره در ماه آگوست به دست آمد ، هنگامی که اعلام شد حداقل از اسکریپت تکمیل شده گون استفاده خواهد شد. این جستجو برای کارگردان جدید بود - جستجو که تا ماه مارس سال 2019 ادامه داشت ، هنگامی که دیزنی با ظاهراً گفتن "جهنم با آن" و استخدام مجدد گان ، کلیه اسباب بازی را قرار داد.

بن بست تقریباً یک ساله اثر تاخیر در جلد را خواهد داشت. 3 برای کمی ، چون طولی نکشید که توپ را برای پیدا کردن یک حرف دیگر - در برادران وارنر رقیب ، نوشتن و کارگردانی "راه اندازی مجدد کامل" از Suicide Squad (در حال حاضر تحت عنوان ، به سادگی ، The Suicide Squad) برای DC است. . Marvel Studios موافقت کرده است که صبر صبر کنید تا کار Gunn در آن فیلم - که برای اکران در تابستان 2021 ساخته شده است - قبل از قرار دادن جلد انجام شود. در مرحله تولید ، به این معنی که احتمالاً حداقل تا سال 2022 احتمالاً شاهد آن نیستیم که روی صفحه نمایش بزرگ ظاهر شود. اما با توجه به انتخاب بین تاخیر اندک و نگهبانان کمتر تفریحی ، ما کاملاً مطمئن هستیم که طرفداران مارول این تأخیر را خواهند گرفت.

تیغه - TBA
Mahershala Ali Pietro D'aprano / گتی ایماژ

در حالی که تقریباً کلیه پروژه های آینده ارائه شده در SDCC یا مدتهاست که شایعه شده اند یا در واقع تأیید شده اند ، یک دور افتاده تنها وجود داشت که به عنوان یک شوک کامل برای جمعیت به وجود آمد. برای نتیجه گیری در پانل ، فیگ بازیگر برنده دو بار جوایز آکادمی Mahershala Ali را ارائه کرد که اجرای عالی آن به عنوان شرور Cottonmouth بهترین قسمت از سری Marvel Netflix لوک کیج بود. فیژ سپس اعلام کرد که علی در نقش اصلی در تجسم MCU از تیغ بازی می کند - و آرواره هایی در سرتاسر هال H شنیده می شود که به فاصله L.A.

اولین اقتباس فیلم Blade ، که در سال 1998 منتشر شد و با بازی وسلی اسنیپس به عنوان قهرمان نیمه خون آشام نیمه انسانی ، گاهی اوقات به عنوان اولین فیلم فوق العاده مدرن ابرقهرمان شناخته می شود (هرچند که به دلیل خشونت خونین به درجه R رسید. جهان سینمایی). این حرکت دو دنباله را رقم زد و تقریباً برای کل وجود MCU ، هواداران از این سوال که آیا "Daywalker" زمان خود را برای درخشش در MCU به دست می آورد ، نبوده است.

فیژ این حدس و گمان را برای استراحت در حالت دراماتیک مطرح کرد و درگیری علی با استعداد فوق العاده (که اخیراً نقش اصلی را در فصل 3 کارآگاه حقیقی خرد کرده است) چیزی جز کودتا نیست. هیچ جزئیات جزئیات مربوط به بازیگران یا نقشه ها اعلام نشده است ، اما یک خبر بد وجود دارد: Feige تأیید کرد که Blade تا شروع فاز 5 MCU به پرده ها نمی خورد.

Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 - TBA
هنوز هم از مرد عنکبوتی: Into the Spider-Verse

کمی دشوار است که باور کنید در این مرحله ، مرد عنکبوتی دارای تاریخ غنی سینمایی است که تقریباً 20 سال و تقریباً دوجین فیلم سینمایی دارد ، اما در اینجا ما هستیم. در مورد همه جعبه های بوکس که با سه گانه سام رئیمی ، سری Reboot Amazing Spider-Man ، و تکرار MCU ساخته شده توسط تام هالند به تصویر کشیده شده است ، با این حال ، هیچ یک از این فیلم ها نتوانستند کاری را انجام دهند که Sony Pictures Animation's Spider-Man: Into Spider-Verse این کار را انجام داد: یک جایزه اسکار را به دست آورد. برنده جایزه بهترین انیمیشن سال 2018 از نظر برخی به عنوان بهترین - اگر نه بهترین - فیلم های ابرقهرمانی که تاکنون ساخته شده اند ، با سبک انیمیشن فوق العاده خلاقانه و تمرکز بر بازیگران التقاطی خود از دنیای جایگزین Spider-People (و ، همه ، یکی) خوک) این یک دستاورد سینمایی آنقدر منحصر به فرد است که به نظر می رسد موفقیت آن در کپی کردن غیرممکن است - اما اگر سونی قصد ندارد سعی کند آن را خراب کند.

دنباله Spider-Verse به روابط عظیم و عاشقانه میان مایلز مورالس (Shameik مور) و گوئن استیسی ، با نام مستعار Spider-Woman (Hailee Steinfeld) می پردازد و - به گفته همکارگردان رادنی روثمن - دو سال پس از وقایع برگزار می شود. فیلم اول جزئیات طرح اضافی هنوز یک راز است ، اما امی پاسکال سونی پیکچر اجازه داده است که بر خلاف اولین Spider-Verse ، دنباله نسخه های جدید زن جدید Spidey را نشان دهد - و در واقع برای تنظیم اسپین آف استفاده خواهد کرد. فیلم کاملاً روی این شخصیت ها تمرکز داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۸
حسین میرخانی